Miicha

Mitt liv som jag.

Me Happy.

Allmänt Permalink1
I dag har det varit en seeeg herrans dag.
Men sen så vart det lite bättre när jag köpte en DVD film som jag ska se på i helgen, men jag behöver ju inte säga vad det e för film för det ser ni ju på bilden. :)
Har inte gjort så mycket idag men det kommer kanske bli, jag har också ringt till ett företag som jag vänta svar på men man kan ju bara inte tok ringa och få ett svar så jag lämna namn och mobil nummer så dom ringer väll upp då, men det får man ju se hurn dom gör som med praktikanter så man få siii.. :P
Ikväll är det "Grey´s Anatomy" på kanal5 kl 21.00 och det ska jag se på och så får jag se om hur det bli för dom senaste dagarna har jag laggt mig vid 22, men jag ska nog vara vaken lite längre tror ja. :)
Igår så förstod jag hur Twitter funkade som, kände mig lite efter men jag har haft en twitter länge men kom på hur det funkade som igår, så nu får följa mig om ni vill om ni har en vill säga :)
Så sen tänkte jag efter kaffet så ska jag ställa mig på crosstrainern igen och träna lite. :)
#1 - - Karina Brumoen:

Elsker den filmen!

Till top