Miicha

Mitt liv som jag.

Pack dax.

Allmänt Permalink1
Som vanligt är jag as dålig ibland på att skriva här på bloggen men nu har det varit lite mycket.
Jag har fått reda på att jag ska flytta fort som möjligt, men nu ska jag ha en tvåa på 66 kvm istället för en etta med sovarkov 45 kvm :)
Min bästa vän ska komma om snart en vecka på måndag och då sk ahon hjälpa mig om jag inte är klar då, men det ska bli intressant för det var ju 7 år sen jag flytta sist och då flytta jag hemifrån vill säga :P
Jag kom på att katterna kommer att älska att jag flyttar för då är det kartonger överallt som dom kan hoppa in i, men samtidigt är jag orolig att dom kommer vara oroliga och kissa och bajja överallt för dom har ju aldrig flyttat men jag hoppas att det går bra och det gör det :)
Jag har inte mått så bra dom senaste dagarna och har gråtit mycket men varför det vet jag inte, men nu har det nog gått över om ingen kommer och ska vara elak vill säga.
Jag tänkte att jag ska koka lite kaffe för igår var det sjukt gott, och så ska jag rensa lite så det inte är så mycket när man ska flytta.. Suck..
Jobbigt att flytta.. ;)
Kram på er :love:
#1 - - Annika:

Fin blogg :)

Till top