Miicha

Mitt liv som jag.

Sitt och degar.

Allmänt Permalink0
Sitter här vid datorn som är i sovrummet och det är sällan :P
Väntar på att klockan ska slå 21 så man kan sätta sig vid tv och titta på kanal5.
Jag har twittra rätt mycket idag känns det som men det är bara för att jag har det lite tråkigt och så är det inte så roligt där heller men det ska väll bli en ändring kanske :P
Lyssna nu på lite musik och så klart på vinnarn av M-festivalen för den låten är så bra tycker ja och så låter bra i högtalarna med.
Imorgon ska jag till optikern och prata om en pris idé så får man hoppas att man kan få nya glasögon för är snart 5 år sen jag skaffa nya och så vill man ju förändra sig lite, men jag tycker att det är så jävla svårt att få bra bågar som man kommer passa i och så ska det ju passa sig själv och kläder och ja vette tusan allt det ska vara bra, men jag kan inte ha för stora för det passar jag inte alls i och så inte för små för då blir ögonen mina så små som om man tror att jag blundar.. Ja, men det kommer fixa sig :)
Ha en bra fortsatt lill lörda :D
Till top