Miicha

Mitt liv som jag.

Tiisdag :)

Allmänt Permalink0
Börjar känna att mitt liv är på rätt väg och det känns så bra för jag är piggare och gladare på något knäppt sätt som man dock inte akn förklara, men skönt känns det. :)
Och så tyvärr så MoDo förlorade igår mot Skellefteå, :( Och så arg jag vart och så sur, hehe, men som min kompis sa att det är bara ett spel men inte så lätt när man hejar på ett lag som man gilla :P
Ikväll är det bra på tv och då är det ju så klart "Desperate Housewife" på kanal5 och man måste ju titta på det för det är ju sista säsongen på det och så är det en bra serie :)
Jag var på ett möte idag och det gick bra som vanligt så nu imorgon ska jag ringa till ett företag och se om jag kan få pratkik där så man får sätta sig bakom ratten p en lastbil igen och så skönt det komma kännas igen, finns ingen bättre känsla än att sitta bakom ratten på en lastbil och så ser man allt och över alla små fjutt bilar :P
Jag har ätit lite mat och så vart det mycket kvar av en sak och lite av en annan så då får man se hur man gör med det, hehe, det vart nuggets och pommes så det vart mycket nuggets men det kan jag koka ris till imorgon eller så :)
Jag ska diska och så dammsuga så får det bli bra och så klart ställa mig på crosstrainern så man bara hoppas att jag kommer iform till sommaren och smal :)
Good Luck Micha, Good Luck :D
Till top