Miicha

Mitt liv som jag.

Borde skaffa häst.

Allmänt Permalink0
Jag har beställt oljelock eller snarare oljepåfyllningslock till min kära bil och så ska jag beställa ny ljuddämpare som jag fåg idag att det var hål i, och imorgon ska jag till verkstan och kolla på bromsbelägg..
Så fundera på att ställa av bilen och skaffa häst för dom går inte sönder.. :(
Ja dessa bilar är ju kul, eller inte.
Ingen praktik har jag haft på hela veckan så jag hoppas den blir klar och fixad innan måndag och jag får oljelock och bromsbeläggen innan fredag så jag har hela helgen på att byta så jag kan praktisera, så imorgon blir det inget och jag blir så less..
Eller så kan jag skaffa mig 8 hyskys och kan åka släde till praktiken som är 6 mil dit, hehe. Eller om det är 7 man ska ha i en hundspann?
Ikväll blir det ju Desperate Husewift och GCB så man blir dock lite gladare.
Nu ska jag äta pizzan som jag åt igår, börja bli lite hungrig :)
Hade bra så länge :D
Till top