Miicha

Mitt liv som jag.

En dag avslutad.

Allmänt Permalink0
Idag så ha jag varit på praktiken och det vart ingen körning för oljetråget gick sönder på lastbilen och så var det däckbyte.
Jag bytte däck idag för första gången och det gick väll så där, fick ont i tummen och tog en jäkla tid och så tappade jag ett däck på mitt ben så vart det ett "AJ" så två bulor och skrapmärken på benet men det gick bra ändå men ont gör det.
Imorgon får jag se vad som händer men han tyckte att jag tog lång tid för att byta ett däck så det blir väll imorgon igen om han inte ha gjort det idag när jag for hem (hoppas det).
Ha ställt mig i duschen igen för jag frös så nu är jag varm igen och snart tänkte jag att jag ska värma upp lite mat, och det blir pizza sen igår..
Ha en fortsatt bra måndag kväll :D
Till top