Miicha

Mitt liv som jag.

:)

Allmänt Permalink0
Imorgon blir det praktik för min del och jag längtar även om man ska vakna före 5 för att duscha och sen åka iväg, men så kul det ska bli så man slipper häcka hemma och inte göra något.
Bilen är nästan klar men det räcker till för att åka till praktik.
Åkte till Ö.vik i fredags och skaffa mig ett oljelock som jag hade beställt som kom dit och får dit och hämta den och så nu läcker det inte lika mycket olja, broms skivor bytt men bromsar tar inte riktigt som de ska men det kan vara dels att det är lite bromsvätska eller att det är lite luft i systemet, men det går ju att fixa :)
Idag vaknade jag vid 16 tiden och gick och la mig vid 00.45 efter filmen på tv6 "LittleMan" som min mamma ville att jag skulle se på, men jag tyckte att det var skönt att bara sova jävligt länge och det var ju ett tag sen jag sov så också men det känns lite jävligt nu när man vart pigg nu så får se om jag kan sova så jag orka upp imorgon och inte blir så trött när jag ska på praktiken och köra lite lastbil :)
Ha en bra söndag kväll så nu blir det Partaj ;)
Till top