Miicha

Mitt liv som jag.

Halv ledsen.

Allmänt Permalink1
Men hur egentligen kan man vara halv ledsen?
Jag är det iallafall, känner mig glad men ändå ledsen och faller en tår då och då.
Men personerna nu för tiden är så kontstiga och vet inte vem man kan lita på och hur man kan prata till dom utan att dom skvallra till alla eller till någon, ska man sitta på en stol och inte säga något för man är så rädd att det ska gå ut för man vill öppna sitt hjärta?
Man är ju mänslig och kan säga fel saker och personer missuppfatta ju saker och så kan dom inte ens fråga om det var sant eller om dom missuppfatta det man sa.
Det är mänskligt med känslor och då vill man ju inte att någon ska leka med dom men då vissa hakar på direkt och leker för dom tycker själv att det är så fjaskigt att ha känslor för dom inte ha det själva, man ska aldrig leka med andras känslor utan då försöker man ju absolut göra det bästa av suitvationen än att göra en ledsen.
Ja, jag förstår inte riktigt på hur vissa tänk ja..
Tur jag har katterna som förstår en hur man känner och när man mår dåligt så kommer dom och trösta en när fallit en tår eller två och då ligger dom i famnen och kurra lite försiktigt och går när dom känner att man är okej.
#1 - - filippalofsved:

Allt bra med dig söto? :D

Till top