Miicha

Mitt liv som jag.

I´m Back again.

Allmänt Permalink0
I helgen så åkte jag till Härnösand och så i lördags då jag vare i sommarstugan och va på väg hem till min stora syster så dog min bil :( JÄVLAR va det första i mitt huvud efter: Va fan är det för fel nu då?
Fick bogserings hjälp till min syrra och sen va jag dör och kolla på ettan kl 21 och Sverige van ju och det diggade ja :)
Söndags så hjälpte min fosterpappa mig att bogsera min bil till dom så hon fick stå där och så tog jag bussen hem.
Men även när bilen gick sönder så ha jag haft en super helg. :D
Idag fick jag samtalet och han ha hittat felet på min bil och det var en skruv från rotorn som hade komme loss och slog till i fördelarlocket och tydligen gjort att bilen inte ville starta för locket hade fått mycket sprickor, för även om det var 3 cylindrar så skulle bilen starta ändå men nu orkade hon inte starta så då var det 2 av 2 cylidrar och då funkade ju det inte.
Men han ska försöka fixa det imorgon så jag får hem bilen..
Ska snart ta fram lite brie ost och mumsa i mig :)
Ska oxå titta på näst sista avsnittet av "Desperate Housewife"..
Till top