Miicha

Mitt liv som jag.

Tisdag över.

Allmänt Permalink0
Har haft lite tråkigt på praktiken idag och det var messt sittande och tittande, så jag fick åka hem tidigt så var hemma vid 14 något och vad skulle man göra annat än att åka hem?
Han höll på med oljetråg och fixa de och det kan ju inte jag göra.
Jag tänkte göra en hem läxa till mig själv att lära mig mera om verktyg för jag vill ju lära mig men jag måste veta vad dom heter och hurn dom se ut som och så blir det ju lättare för mig och för andra när dom ber mig hämta ett verktyg, så det ska jag nog göra i helgen eller ja typ ialf.
Imorgon får man se vad som händer om det blir lite körning eller om det blir där, och så ska jag snacka med chefen om hur länge jag ska praktisera där eller om dom inte vill ha mig kvar men det får jag ta imorgon :)
Nu ska jag lägga mig så jag orka upp kl 5 i morgon bitti och så tänkte jag läsa på "Twilight" boken "Eclipse" på engelska så sen ska jag sussa..
God natt på er och ha det så bra :)
Till top