Miicha

Mitt liv som jag.

Inte okej!

Allmänt Permalink2
Ja dels har jag ju inte ens skrivit på bloggen på ett tag typ över en vecka..
Men jag har mått så dåligt och så har jag nu varit borta från jobbet i 4 dagar och är inte alls bra och vare på vårdcentralen två gånger denna vecka för magen har inte varit bra och mått skit dåligt helt enkelt, jag väntar på en kallelse från sjukhuset så jag få he in en slang genom halsen in till magen för att kolla om man har magkattar eller magsår.. Suuuuuck!!
 
Men nu i helgen ska jag bara ta det lugnt och sansat om det går för på måndag så tänkte jag fasen går till jobbet och då börjar jag kl 14 och slutar 23, om jag har problem med magen då så ska jag ringa till vårdcentralen igen. Besvärligt det är nu!!
 
Pratade med en kille på videosamtal på Iphonen och så kär man börja bli när man se han där :)
Oj, pirras som fasen i magen och känns så bra när man se och prata med han och känns så naturligt :D
Blir så glad när jag prata med han och speciellt då man ser han känns det hur bra som helst :)
 
Nu ska jag bara ta det lugnt och se på tv och mysa lite med katterna och hunden som jag är hundvakt i helgen :)
 
Ha en bra fredagskväll :D
#1 - - tess :

Hoppas du får en bra dag :)

#2 - - FRIDA BERG:

Fin blogg :)

Till top