Miicha

Mitt liv som jag.

Oj oj oj.

Allmänt Permalink0
En vecka har gått från att inte varit på jobbet och är inte okej, har varit på Vårdcentralen två gånger förra veckan båda tisdags och i fredags och så på Akuten i stan igår och idag, usch!
Imorgon ska jag ringa till läkaren här och begära ett läkarintyg och så ska jag jobba kl 14 tänkte jag, och så fundera jag på att jag ska hämta min medicin men som det känns nu så behöver jag inte den men jag får se hur det blir i några dagar om man behöver det eller inte men dyrt var medicinen men samtigit vill jag ju behålla pengarna ;)
 
Sitter nu framför datorn och dumburken och små huttra lite och se på The Simpsons ett tag och sen kanske man prata i telefonen ett tag men blir lite deppad då jag prata i mobilen och varför det vette fasen.
 
Imorgon så får man ju lite sovmorgon så känns ju bra innan man börja jobba igen som jag vill och så ska jag lämna in en ledighets ansökan i typ 10 dagar och så hoppas jag att jag får intyget från läkarn att jag har varit sjuk i typ en vecka så där... Hualigen säg ja då bara.
 
Nä nu ska jag fortsätta och se på dumburken och vänta på att mobilen ska ringa om den gör det vet jag dock inte men får ju se :)
 
Ha en fortsatt bra måndags kväll.
Till top