Miicha

Mitt liv som jag.

Söndag och nervös.

Allmänt Permalink0
Pirras hela magen och jäkligt nervös inför morgon dagen då jag ska med bussen och åka en hel dag :)
Men så jäkla kul det ska bli känner jag :D
 
Och jag ska ta många bilder och fina hoppas jag då jag har en bra kamera på min nya mobil så får jag skärpa mig att ta fina bilder och he ut på loggen pö on pö ;)
 
Sitter här med en kaffe mugg och se på kanal9 och ska snart he på spotify och lyssna på musik och städa för sen är man ju borta i en vecka så man vill ju att det ska vara rent och snyggt när man åker så man slipper göra det då man kommer hem ;)
 
Ja jag har ju sagt att jag ska ju he ut en låt och så kollade jag på en låt som jag älskar som ni kan lyssna på men jag är mera rock nu ;) När jag var och körde bil så skulle jag lyssna på en MP3 skiva som jag hade brännt för några år sen och då kom det upp en låt som jag garva mycket till och det var Peaches med Rosa Hellikopter ;) HAHA!!
 
Men denna låt är ju inte nå sån låt utan en rock låt som jag verkligen älskar att lyssna på :D
Lyssna och kommentera gärna om vad ni tycker om just denna In Flames låten :)
 
 
Till top