Miicha

Mitt liv som jag.

Aktiv måndag. :)

Allmänt Permalink0
Idag har jag ju jobbat 8 timmar sen var det att gå hem och fixa käk och snackade lite i mobilen och sen hedde jag på musik och hörde att jag har sprängt en högtalare och förvånad var jag dock inte, sen så diskade jag och rensa kattlådan och så dammsugat har jag gjort :)
Men nu får det nog vara för idag även om jag vill göra mera men dels får jag så ont i handen så det värker och så måste jag ju ha något att göra imorgon med ;)
 
Imorgon börjar ju Cougar Town på kanal5 kl 20 tror ja det börjar och då ska ajg så klart se på det och så på onsdag börjar Grey´s Anatomy på kanal5 kl 21 och det ska jag absolut se på ;)
 
Känner mig glad men ändå irriterad, var väldigt irriterad på jobbet ett tag där men gick över efter ett tag men sen började irritationen när jag kom hem men får hoppas att det går över ändå, får tänka på något kul och inte på det som jag är irriterad på ;)
Och så klart säger jag inte vem eller vad jag är irriterad på heller :) Haha!!
 
Och en sån dålig humor har jag idag och kan skämta om allt och inget och sånna sjuka saker kan jag skämta om och garva åt det och är så sprallig och ja är mig själv helt enkelt och det är inte alla gånger jag visar det ;)
Dom flesta tycker nog att jag är lugn och sansad men det är jag dock inte, ibland får jag nå spunk fel som jag ens inte förstå mig på :)
 
Ha en bra måndags kväll för det ska jag nog ha! :D
Till top