Miicha

Mitt liv som jag.

Söndag..

Allmänt Permalink4
Idag ska jag tvätta men skulle börja att tvätta kl 7 egentligen men jag klev upp kl 10 ungefär så jag har ju 4 timmar att tvätta, suck, men så är det när man inte hör klockan och stänger den i sömnen :P
 
Tänkte även dammsuga och torka golv fast det blir lite senare. :)
 
Jag vet inte varför det är så jäkla svårt att säga "Jag älskar dig" men via som tex msn,facebook och sms går det jätte bra men inte när någon hör eller han som jag är jävligt kär i går det bara inte och jag har förstökt flera gånger men det kommer inte fram, men så fort han säger "Jag älskar dig" så säger jag "Och jag dig" men har man sagt det då? Jag tycker att man har sagt det men jag vet att jag kommer tillslut att säga det men det är svårt att säga det till någon som man aldrig ha sagt det till men som min familj kan jag säga det utan problem men killen går det sämre med, men jag kommer säga det tillslut :)
 
Det är egentligen samma sak som att man säger "Förlåt" för det är ju så stark ord men jag ha sagt det några gånger men det är svårt att få fram orden, men annars brukar jag förklara för mig varför man var elak om man var det och så förklara mera och "Jag ber så mycket om ursäkt" brukar jag säga och det har uppskattats tror jag i alla fall :)
Ont i magen och huvudet har jag men jag ska nog göra mig lite lunch och då blir det nudlar som jag hade tänkt och så sen efter 14 tänkte jag kanske se på någon film eller så kan jag lika gärna göra det när jag tvättar men då kan jag ju inte dammsuga så lika bra att man är klar innan 14 kanske? Joooo fy fasen det är det ju ;)
 
Hoppas ni har haft en bra helg för det har nog jag haft, men jag har prata i mobilen och vare nere på byn och handla och städat lite så min helg har varit rätt lugn och skön :)
Imorgon så börjar jag jobba igen och är 7:de veckan jag jobbar och det har gått så jäkla snabbt så jag får sen se om det blir någon fortsättning på jobbet eller inte och det ska bli så kul att se :)
#1 - - LINA:

fin blogg. Har du vart i London någongång? Jag var nydligen där och har lagt upp massor av bilder på min blogg och vill rekomendera att åka dit!!
Ta gärna en kik: http://linalackstrom.blogg.se

#2 - - ebba:

Häftig blogg! :D

#3 - - ebba:

Häftig blogg! :D

#4 - - ebba:

Häftig blogg! :D

Till top