Miicha

Mitt liv som jag.

Sovmorgon :)

Allmänt Permalink1
Så härligt med en sov morgon på en måndag :) Och jag kommer ha det hela veckan och är ledig på fredag, så bra det känns och så lite omväxling på jobbet och så har jag fått tillsvidare anställning och känns hur bra som hellst och då ska jag spara till en annan bil :)
På fredag ska jag till Sollefteå och hämta en tvbänk som jag ska hämta och köpa då för typ en hundring tror ja att det kostade och den var väldigt fin och kommer passa bra i min lya :)
 
Och nu har jag haft min nya mobil Iphone 4s en vecka och så har jag inte kunna börja använda den för än i onsdags och hittills äär jag nöjd med den men jag väntar nu med att mitt abonnemang ska bytas så jag kan börja använda internet och så på mobilen :) Och så klart kommer jag få spotify premium fri på 12 månader.. 
 
Lite roligt när en telefonförsäljare ringer och jag svarade "Fjällman" och så babblade på han och så frågade han va jag hette så jag sa ett hela annat namn och så personnummer svarade jag väldigt snabbt och sen la jag på och han ringde igen och jag sa "Du måste ha ringt fel för det är ju hon andra som hade detta nummer förut" han svarade "Jo men det var ju inte henne jag sökte utan jag sökte en Angelica Fjällman" Haha.. Klockrent. Men jag svarade "Men jag är på jobbet så om jag kan få ditt hem nummer så kan jag ringa sen." Han vart dock inte så glad över det men han fick lov att acceptera det :P
Är på lite piss humör idag så därför kan jag bara dra till något ;)
 
Nu ska jag dricka lite te då jag inte har nå kaffe hemma men jag får dricka det på jobbet och sen ska jag se på tv och se om mitt hjärta vill ringa mig sen innan jag börja jobba :)
 
Ha en bra måndag!!
#1 - - Alexsandra:

Så fin blogg, cola "bilar" ^^

Till top