Miicha

Mitt liv som jag.

Sunday..

Allmänt Permalink0
Söndag var det idag ja och imorgon är det jobb igen, taggad? Nja inte så värst men lär nog skratta lite eller mycket rättare sagt :P
 
Idag fick jag hjälp av grannen (exet) att starta min bil (lillan) och så körde jag en sväng så hon kunde ladda upp lite och så frågade han mig om jag kunde hämta han senare i veckan men då får jag ta hans bil och jag svarade "Självklart! Du vet ju att jag älskar att köra så det gör jag absolut" :D Haha, kul att han fråga mig men tror att det inte blir så men man får se :)
 
Och jag kanske kanske får anställning på jobbet och hoppas så jag kan köpa mig en annan bil och är sjukt sugen på att köpa en annan bil så man kan köra utan att oroa sig att bilen håller fram och tillbaka som jag gör nu med min, "Jag ska till Härnösand eller Örnsköldsvik, kommer bilen hålla fram och tillbaka? Ska man ta med sig nå extra? Jag har ju filt i bilen så inga problem. Håller bilen?" Så är mina funderingar när jag ska någonstans och jag vill inte ha det så längre och jag ska inte besikta bilen mera och känns väldigt tungt i mitt hjärta för jag älskar min lilla skrothög för dels är det ju min första bil och det är min bil tack vare att jag kan lite grand när man har hölle på att skruva lite så där..
 
Ja, man får se om man får anställning så man kan spara till en annan bil som håller så jag kan tex köra till Örebro eller Uppsala utan att oroa sig eller en annan sväng om det blir :) Lääääängtar och hoppas :)
Till top