Miicha

Mitt liv som jag.

Aktiv :)

Allmänt Permalink0
Idag har jag inte gått till jobbet för vaknade med en jäkla huvudvärk och då vill jag inte gå för då komma min värk aldrig gå över för på jobbet är det ljud så höga så ville inte dit idag så får ajg gå dit imorgon :)
 
Jag har äte pizza idag och så gott det var och Pepsi så klart :) Börja få Pepsi noja igen tror ja för den drickan var min favorti dricka för några år sen och då var det bara pepsi som gällde inget annat :P
 
Så nu väntar jag till mitt besök som ska komma och undra vad man ska göra för inge roligt att ut oh gå när det är lite ruskigt ute och att man inte vet när det ska regna så är kanske nog lika bra att vara inne kanske? Ja man får se vad man hittar på att göra, annars får hon hjälpa mig lite hemma :D Haha, nä det gör hon inte :P
 
Så jag är aktiv för att jag har under den senaste veckorna sökt på 2 jobb så får man se då om man ska åka dit för en intervju eller något och det gör man, ena jobbet var sista ansökningsdagen den 31 oktober och då slutar jag jobba om det inte blir nå fortsättning och den andra jobbet är sista ansökningsdagen mins jag inte riktigt :P Haha,.
Och båda jobben är lastbilsköringar så får man se om man får jobbet :)
 
Lasbilden på bilden är så snygg tycker jag :) Inredningen är ju indiantema och så snygg :) Skulle då inte tacka nej att köra den :D
 
 
Till top