Miicha

Mitt liv som jag.

Fredag :)

Allmänt Permalink0
Käns mycket bra med helg :)
Huvudet är inte som den ska och är väldigt snurrig på vad som är och vad som inte är för har haft väldigt mycket att tänka på, tänker mycket på jobbet och så kärleken tänker jag ytterst mycket på och ja jobb sidan och allt tänker jag på så man blir så snurrig om vad man häller på med ;)
 
Jag har sån värk i ryggen så skulle göra nästan vad som hellst för lite massage även om jag hatar det men skulle sitta bra och jag har äte mat och vart över så blir nog kanske till lunch imorgon.
 
Och 4:de veckan på jobbet avklarat så nu är det 4.5 vecka kvar om det inte blir en förlängning då och då säger jag så klart ja :) Är ju rätt bra betalt så :P
 
I helgen blir det nog städning och så på söndag ska jag tvätta lite och så klart se på tv och bara ta det lugnt och bara vara :) Härligt med vardag och helg igen för det var dock lite över ett år sen jag hade det :) Nice!!
 
Just nu skulle jag göra vad som hellst för att höra en röst men dock så blir det nog inte idag så får man kanske vänta antingen tills imorgon eller på söndag, suck, vet inte om man pallar det :)
 
På bilden är är det ju The King (Elvis Presley) som sitter på en lastbil :) Så jäkla snyggt!
 
 
Till top