Miicha

Mitt liv som jag.

Funderingar.

Allmänt Permalink1
Jag har nå funderingar som jag måste ta i tu med, dels så fundera jag på att ta bort mig från facebook för dels så fort man he ut nå bilder eller skriva någe så är det någon som reagera och skriver nå spydigt till en eller så är det lika bara att antingen inte bry sig eller ta bort personen som vän.
Andra funderingern är ju att flytta till en annan ort för jag har bott i Ångermanland hela mitt liv eller snarare från jag var 4 år ca för då bodde familjen och jag i Uppsala, men det är nog dags att lämna Ångermanland och jag vill flytta norröver för dels finns min lilla by kvar :)
Så nu sitter jag med min rosa mugg  med kaffe och smått ont i handen efter jobbet och blå märken på armen, men jag gnäller inte utan jag har städa idag så man blir redo för en till veckas arbete :)
 
Hoppaas eran helg har varit bra, själv har min varit rätt dryg men ändå skönt att ha en helg :)
 
Jag är redo nu att börja en veckas arbete även om det känns tufft men det är ju ändå pengar man få :D
 
Sen fundera jag ocksså på att jag ska köpa en bil en skattebefriad diesel för 5 tusen så har skickat mail till han/hon om man kan få nå bilder på bilen och så, vill ju ha en annan och en skatteberfiad diesel jo tack :)
 
Ha en bra söndag för det ska jag försöka med :P
#1 - - matilda:

Fin blogg! kika gärna in min :)

Till top