Miicha

Mitt liv som jag.

Jobb imorgon.

Allmänt Permalink0
Då var helgen nästan sluta och återstår några timmar kvar och imorgon blir det att vakna kl 6 och så gå till jobbet som börjar 7, känns lite jobbigt men det går bra :D
 
Har dammsugit och diska idag och snacka med lite folk på nätet och titta på bilar och dyligt :)
Så jag vet inte vad man ska göra nu den sista timmen innan sängdax, man kanske ska bara ta det lugnt och vila innan man ska jobba imorgon men känner mig så rastlös :P
 
Ja denna bild är i hörnet i mitt sovrum som jag tänkte ha som myshörna som man kan läsa en bok eller sticka, denna stol eller fåtölj eller hur man vill kalla den för är jätte bra för min rygg, när jag sätter mig i den och lutar tillbaka en stund så blir min rygg jätte bra :)
Jag fick hjälp att ta in den igår så hedde dit den idag för annars stod den i hallen och där var den bara ivägen så jag stod och fundera vart i sovrummet den skulle vara så jag hitta ett bra ställe så crosstrainern fick stå andra sidan sovrummet istället :)
 
Fint vart det och nöjd är jag :D
Till top