Miicha

Mitt liv som jag.

Jobb, jobb, jobb.

Allmänt Permalink1
Idag har jag jobbat hårt som fasen från kl 7 till 15.30 ungefär, känner mig så slut och trött och imorgon börjar jag 7 igen så vakna 6 så man kan he i sig nå fil och sen gå typ 6.35 ungefär så man hinner byta om, sen slutar jag typ vis 20 på kvällen, suuuuuck, men exta lite pengar säger man ju nte nej till :D
Dom frågade mig om jag kunde jobba över tid på tisdag och torsdag och jag sa ju så klart ja :)
Men känns skönt att jobba så man har något att göra på dagarna men jag får så ont i händerna men det är ju bara för att jag är ovan tror ja ;)
 
Och så idag har jag fundera eller snarare tänkt på en som jag gillar och man bara pirras i magen och ler så arbetskameraterna undrade nog varför man log hela tiden ;) Haha.. Pirr i magen som små fjärilar, älskar att vara kär faktiskt för den känslan älskar jag men ändå lite små jobbig när man inte kan träffa han som man är kär i :)
 
Känner mig så trött så jag kommer nog inte skriva här på bloggen på kanske några dagar för imorgon så blir det bara raka vägen hem och sova och sen upp igen på onsdag kl 6 på morgonen.. :)
Tuffa dagar :D
#1 - - elin:

http://eoas.blogg.se/ har bloppis just nu så gå gärna in och titta ifall du hittar något fint du vill ha :)

Till top