Miicha

Mitt liv som jag.

Jobba, jobba.

Allmänt Permalink0
Känns konstigt att säga att jag jobbar men det gör jag men är van att gå i skolan och praktisera men inte jobba. ;)
Jag började jobba igår och jag har hittils tyckt att det ha gått bra och vart bra bemött av andra och ha fått bra kontakt med dom :)
Men imorse var det jobbigt att kliva upp men då sa jag till mig själv att jag kan inte vara hemma för detta är inte skola eller praktik utan detta är ett riktigt jobb där du får pengar och får inte pengar om du är hemma en dag, så jag pallrade mig iväg till jobbet och det ha gått väldigt bra idag :D
Så nu sitter jag här vid datorn och dricker kaffe och ha slite små ont i handleden som jag dock komma få imorgon som typ träningsvärk, och senare ska jag duscha så skönt det ska bli :D
 
Härligt att jobba men det jag längtar efter är att se lönen i mitt konto och så glad jag komma bli :D
Längtar :D Men få vänta en månad till med de men längtar ändå ;)
 
Nu ska jag vila, får se när jag orka skriva igen ;)
Till top