Miicha

Mitt liv som jag.

Måndag.

Allmänt Permalink0
Då var denna jobb dag över och nästa återstår imorgon, känner mig trött och slut och måste gå ner på byn sen efter jag druckit upp min espresso :)
Jag gick till jobbet idag och så när jag skulle hem så dugg regna det och knappt det och så när maten var klar så såg jag att det öste ner regn, puuuh tänkte ja för tänk om det skulle komma där jag var på väg hem så då skulle det vara direkt in till duschen ;)
Så sen efter jag vart på byn fram och åter och dit ska jag gå och då ska jag ställa mig i duschen tänkte ja för jag små fryser lite så man blir varm :)
Det ha gått bra på jobbet idag igen men jag vet ju inte vad dom andra säger men om dom har någe klagomål på mig så får dom ju säga det men har inte hört något ännu så det är ju bra :)
Det är en som jobbar några timmar där på jobbet och så var avdelningschefen där bakom han (han är invandrare) och så gick han fort därifrån och så sa han att fan att han inte kunde gå ut och fisa sa han till oss ;) Snuuuuusk!!
Fisa det kan man dock göra men inte bland folk så där på ett arbete ;)
 
Nu ska jag ta det lugnt innan man ska pallra sig ner på byn :)
Till top