Miicha

Mitt liv som jag.

Onsdag över :)

Allmänt Permalink1
Kär som en galning kanske man kan säga?
Nä då, jag har jobbat bra idag och känns på kroppen men en arbetskompis sa att jag måste ta det lugnare :P
Jag jobbar för hårt och dom andra hinner inte med :) HAHA!
 
Så nu sitter jag här med pjamas och ny duschad och väntar på att mobilen ska ringa (lär nog ta ett tag) och lyssnar på musik som jag gillar och bli glad över och ska snart ta mig en cigg så blir jag nog lugn :P
Dummheter med att röka, men jag ska försöka sluta (igen) men med lite bra hjälp så klarar jag det nog men om någon ska hjälpa mig att sluta röka så ska personen vara med mig tydligen för annars funkar det inte för mig rikgit.
 
Idag fick jag besök och fick äppelpaj med vaniljsås eller vaniljkräm som det kanske heter och så fick jag en chips påse appråpå :P Känner mig lite bortskämd men det är jag ju värd tycker jag :)
 
Nu ska jag ta det bara lugnt och invänta på mobilen ska ringa och sen sussa så jag orka morgon dagens arbete :)
#1 - - aliengirl ^w^:

Jag vet precis hur det känns, man har alltid svårt att sluta med något, jag åt för mycket sötsaker & drack för mycket coca cola. Nu har jag minskat på det och kan knappt äta sötsaker för då blir jag illamående om det blir för mycket. :)

Till top