Miicha

Mitt liv som jag.

Söndag. :)

Allmänt Permalink1
Tittar nu på kanal9 och är så bra och dricket mitt morgon kaffe som jag inte komma klara mig så bra utan :)
Idag ska jag tvätta och så ska jag nog dammsuga och diska och sånt tråk ska jag göra idag om jag ens orka men måste ju göras ändå när man är själv men roligare om man är två ;)
 
Jag ska om någon vecka få en Iphone 4s eller ja jag ska ju köpa den så klart :) Men får den hem skickat om ca 2 veckor och så ska jag köpa ett bakfodral till den som är MoDo loggan på så klart så man kan retas lite ;)
 
Denna låt tycker jag är så bra och lyssnade mycket mycket på när jag var liten och kunde texten utan till :)
Om ni har bra bas hemma så he på den och höj volymen ;)
 
 
#1 - - Mive Molinaro:

Hej jätte fin blogg, hoppas du får en bra dag :) kram

Till top