Miicha

Mitt liv som jag.

Tisdag över.

Allmänt Permalink0
Ja då var denna dag över också och jag har jobbat för fulla muggar idag och det klatrade lite för oss och chefen gnällde men bara att sätta dövöra till säg :P
Nä men jag tycker att det ha gått bra idag förutom klatret men det får man ändå räkna med på en sån arbetsplats men får ju lite muskler så man kan klå farsan :) Haha.!
 
Och imorgon ska jag ringa på ett jobb och fråga om email adress till dom och skicka mitt CV till dom och som tur är så vill dom att man ska ha C kort och Ykb och det har jag ju så det blir ett plus :) Ykb är alltså Yrkeskopitensbevis för er som inte vet :)
 
Så nu har jag duschat och så konstigt nog hedde jag på mig parfym, fick nå bakslag där tror ja :P
Sitter här nu med pjamas och väntar på ett samtal och ska göra lite te som jag bruka vilja dricka på kvällen så där :)
 
Ha gått in på ginza och läggt till två filmer på inkorgen och filmerna är: Black Beautey (gråten som fan när jag se den) och den andra är: Marley och jag (gråter när det är sorligt som slutet) :)
Så när jag får lön så tänkte jag beställa det hem :)
 
Yeeeey! Mina favorit filmer :)
Till top