Miicha

Mitt liv som jag.

Trött.

Allmänt Permalink1
Oj vad trött jag vart efter denna arbetsdag men vill hålla igång och vara vaken ändå men tufft är det ;)
Men jag har jobbat bra idag tycker jag och hålle igång hela tiden så det inte blir tråkigt och så går ju tiden rätt snabbt när man håller igång.
Ska snart ställa mig i duschen och bli lite varm och ren ;)
Ska nog lägga mig tidigt ikväll tror ja men är ju en jävla bra film på tv6 ikväll med Jim Carey som jag älskar :)
 
Antingen ska jag köpa mig en bil för lönen eller mobil eller hälsa på en som bor långt från mig, jag vet inte hur jag ska göra eller så ska jag köpa delar till min bil så jag har den bra innan besiktingen. Suck. What to do?
 
Vill ju göra något kul för pengarna också men jag ska ju till Ö-vik ändå för att hälsa på några en helg men jag får se sen om man lägger undan pengarna som man får över eller köpa sig något som man behöver som ljuddämpare till bilen men den kosta 690 kr på mecko så inte så dyrt ändå :)
 
#1 - - Mirjam:

Cool header! Har du gjort den själv? :O

Till top