Miicha

Mitt liv som jag.

Besvärligt.

Allmänt Permalink0
Just nu är det besvärligt att vara jag, har problem med sömnen så får ta medicin för att kunna somna och det är inte så kul direkt men man får ju sova men nackdelen med det är ju att man blir så trött av de dagen efter och får yrsel.
Not fun to be me.
 
Disken är klar ialf eller ja nästan så det får jag ta imorgon och ska se om det finns tvätt tid sen också så man kan tvätta lite innan man far till killen på torsdag och vill tvätta mina nya byxor så man ha något att ha på sig då man kör och då vill jag ha dom byxorna för dom är så sköna :)
 
Nu ska jag ta det lungt och se när medicinen värker så man kan slappna av och lägga sig i tid så man blir utvilad tills imorgon då man får städa ensam och längtar redan nu då man får göra något annat på jobbet än att städa för börja bli allmänt less på det faktiskt.
 
Imorgon får jag hoppas att bilstereon komma så man kan leka lite med den och se om man kan fixa så man kan spela musik på Spotify till stereon för den har Blåtand så det ska funka och så har jag ladda på musik på en USB så då har man några där också :)
 
Me like!!
 
Ha en bra måndag kväll :)
 
Pussar och kramar!!
Till top