Miicha

Mitt liv som jag.

Energi

Allmänt Permalink0

Nu har jag sån energi som duger hela året.
Imorse så for jag till jobbet ca 30 minuter och sen till stan för att göra en efterkontroll på bilen för andra gången och skulle va där 8.30 (7.1 mil) så hon gick igenom och glad vart ja :)
Sen åter till jobbet och jobba hela dagen i lugn takt, hemma ca 15.40 och diska direkt sen fixa lite mat så jag åt, dammsuga lite där de behövdes och tog upp kläder från påsen och la i smuts kläder, diska mera och rengjorde ytor och bord och tog bort de som inte ska vara framme.

Så har min dag sett ut och har fortfarande energi men inte lika mycket ;)
Tror att jag har sån energi är att jag ha haft en sån underbar helg i Skellefteå med killen så man for hem med ett leende på läpparna så lycklig :)

Puss och kram!! 😊

Till top