Miicha

Mitt liv som jag.

Måndag..

Allmänt Permalink0
Man behöver inte säga så mycket då det är måndag och är lite trött efter en mysig helg med killen.
 
Idag kom jag försent så klart till jobbet men det var ungefär 20 minuter så får lägga mig vid 20 så man kanske kan vakna i tid så man kan gå till jobbet imorgon då man slipper slösa bränsle i bilen då jag ska till killen på torsdag kväll direkt efter jobbet och fira hans födelsedag då han fyller år imorgon :)
 
Min bilsterero kommer nog imorgon så man kan få leka av sig lite och lära känna den lite innan man far lite längre så man inte håller på med den då ma kör så det är inte så bra, och så idag fick jag mina joggingbyxor från Dunken och dom passade perfekt så då slipper man ju byta och hålla på att jävlas så det är super bra :)
 
Jessie (katten) är lika mysig och gosig som vanligt och älskar sin matte och kela med golvet som se lite roligt ut. ;)
 
Jag slutade 30 minuter tidigare idag från jobbet för dels va jag less och så har jag tusen saker att göra hemma så kändes lika bra att sluta lite tidigare..
 
Nu ska jag värma upp min pizza som jag åt igår så jag ska mumsa i mig lite middag och sen ta lite kaffe och sen på med musik och dunka på och hålla på hemma så får man se hur mycket man gör ;)
 
Puss och kram!!
Till top