Miicha

Mitt liv som jag.

Bad day!

Allmänt Permalink0
Började denna dagen med att vara så söming och försov mig men sen när jag väl var på jobbet så var jag så irriterad då jag inte visste vad jag skulle göra så stod jag där som ett hån och alla såg mig och orkade ens inte fråga vad jag skulle göra så tillslut sa jag det för jag har sån värk idag i axeln, men de slutade med att jag inte var så mogen och fräste till då dels jag hör så dåligt i ena örat så jag hörde inte va dom sa till mig så vart dom sur att jag inte svarade dom.
Men jag gick och sa de till personalledaren att jag inte kan va där just då för det va inte rättvist att vara sur och bitter då jag har smärta och att jag inte hör något så jag fick städa istället för att sitta där jag satt och va arg mot dom oskyldiga.
 
Sen vid 14 hämtade jag min systerson hos dagmamma och som vanligt då det är barn så vill dom att föräldrarna som ska hämta dom där men de gick inte då dom va på sjukan men tillslut gick det bra och han följde med och tackade för skjutsen.
 
For hem och åt lite och diskade och så tänkte jag att jag skulle till Ica och handla lite gotta så jag for dit och så sa några att jag hade fått punka bak på bilen "VAAAAA fan!!" va de jag tänkte och ingen telefon hade jag heller men som tur va så va det en bekant på Ica så jag fick låna hennes telefon att ringa så jag for till Däckteam och lagade punkteringen..
 
Men vilken dag!! 
 
Imorgon ska jag få min luftvärmepump så det är bra nyheter! :)
Till top