Miicha

Mitt liv som jag.

Jeans.

Allmänt Permalink0
 
Ja hela och fina jeans kan jag nog kanske tillägga ;)
Det konstiga är ju att när som skor och kläder är trasiga som mina byxor så blir dom ju så sköna och då vill man ju inte kasta dom direkt :)
Det är väldigt konstigt!
 
Ikväll så blir jag tydligen bjuden på middag av mitt ex som är min granne då jag har bjudit han på middag några gånger så man slipper äta ensam och speciellt nu då jag har så jäkla ont så ja knappt kan ens fixa kaffe som jag måste ha varje dag... Suck!!
 
Själv bilden är väldigt dålig tycker jag men den finns på mitt Instagram-konto och heter AngelMiicha där så bara att kolla in där så har jag lite mera bilder ;)
 
Tror att min kille hade fått något i sig igår kväll för han skrev så fint till mig så jag fick lov att fråga om det var han som skrev det eller inte och de va det, hmm? Tänkte jag att de va någon annan som skrev det då de inte var hans stil men jag tänkte inte mer på det då jag tänkte "Awwwww" och log för sånna sms vill jag ha mera utav så man blir gladare och inte tänker på smärtan längre som jag har haft tillräckling länge nu..
 
Till top