Miicha

Mitt liv som jag.

Julklappar.

Allmänt Permalink0
Detta med att köpa julklappar är svårt men själv köper jag inte några men skulle göra det om man hade mer pengar under juletiden så kunde man köpa till sig själv så man får de man vill ha och behöver eller till nära och kära som familjen.
Just det jag önskar mig är nog hörlurar så man kan gå ut och gå och ha musiken med sig eller ha på jobbet för att koppla av men största önskan är att skapa en egen skiva i en riktig studio!
 
Att ge bort julklappar kan vara lätt men ändå svårt men just att presentkort brukar alltid funka samt skraplotter men allt beror vem som ska ha det som om man ska ge bort till tjejen kanske de kan va en lyxig middag för en billig peng eller smycke, till killen kanske man ger en häftig upplevelse eller som att köra en bil som man aldrig ha gjort tidigare eller nå liknande eller om man är tillsammans så kanske en middag för två :)
 
Som att ge bort en till mamma och pappa om man nu har så kan man ge bort middag för två eller massagerobot för att mjuka upp musklerna (de skulle passa mig väldigt bra).
Men just det att ge bort en klapp är svårt men som tur är finns det sidor som kan göra det mycket lättare för en som inte vet vad man kan köpa för något så man kan få tips och råd så får man titta in sidan och njuta :)
http://minajulklappstips.com/
Till top