Miicha

Mitt liv som jag.

Men usch!!

Allmänt Permalink0
Lär not säker få en massa skit nu från jobbet då jag har helt glömt att ringa dom och säga att jag blir sjukskriven nu ett tag till, suck!
Jag får nog ringa dom imorgon och säga det så de inte blir en massa strul där också igen, läkaren sa att jag skulle ta det lugnt men det går egentligen inte då jag har en massa saker som jag måste göra både inne och ute eller ute behöver jag inte göra så mycket utan men det är mest inne då killen ska komma på fredag så vill man ju att det ska se fint ut än vad det gör nu så skämms jag..
 
Så nu dricker jag kaffe och skratta lite åt Lasse då han börja kraffsa på vardagsrumsdörren och jag tittade och frågade vahan gjorde men han kraffsade väldigt snabbt och Jessie satt mittemot mig och så tittade hon jag jag mot varann med en konstig min båda som om vi tänkte samma sak, lite komiskt var de då hon och jag tittade på varann samtidigt ;)
 
Sen vet jag inte vad jag ska göra men kanske ska ställa mig i duschen och rensa lite i klädkammaren så det är gjort det med men då behöver jag lite varma kläder då det är rätt kallt där inne men inte så kallt så man fryser så utan att man inte vill va där längre tid för än man börja huttra lite :)
Till top