Miicha

Mitt liv som jag.

Sjukskriven.

Allmänt Permalink0
Ja då vart men sjukskriven en vecka till att börja med så får jag se om smärtan är kvar för jag har fått inflammation i axeln men ändå så tror dom inte på mig på jobbet utan ja måste jobba på som fasen ändå utan jag jobbar på ett sånt ställe som man ska ge hänsyn till andra och arbetsuppgifterna ska passa och de man klara av men jag får de jag absolut inte klara av så då sjukskrev jag mig en vecka och sen ringaa läkaren om smärtan är kvar och besvärlig, skit!!
 
Hemma och inte kan installera ett spel på datorn och surt vart de och så tänkte jag se på en film men jag vet inte vad för jag har inte HDMI på min tv så kan inte se på nedladdade filmer på tvn men får nog spara till en annan tv sen för har ju en tjock tv och den funkar väldigt bra ;)
 
Nä nu ska jag ta mig en kopp kaffe eller snarare en mugg kaffe och njuta av den och kanske se på en film men de får jag se senare hurn ja gör som då man ha lågt blodtryck så vet jag inte hur man ska göra för att höga det men jag har ätit mackor men äsch jag ska se på en bra skratt film för det behöver jag just nu :)
Till top