Miicha

Mitt liv som jag.

Skellefteå Kraft.

Allmänt Permalink0
Skellefteå Kraft eller Skekraft som de även kallas som jag har för mig tar elen kvadratmeterspris så då är elen betydligt bättre än dom andra bolagen som inte har de som Skellefteå Kraft har och det är väldigt överasskande, servicen är bra och dom gör det mycket lättare för människor.
 
För oss människor är inte så intresserad av el om man säger så och vet inte riktigt så mycket om elbolagen som de finns gott om, men jag tror och vet nog att Skellefteå Kraft tar kunden på allvar och inte är en el jätte och billigare än alla andra då dom tar kvartadmeterspris som bara Skekraft har i Sverige och det är väldigt bra tycker jag faktiskt.
 
Så om ni har ett annat elbolag så kolla nu på Skellefteå Kraft hemsida eller kontakte kundservice på vardagar och helger så får ni veta mycket mer så får ni höra skillnaden på erat bolag som ni har nu och va Skekraft har att erbjuda!
 
 
Till top