Miicha

Mitt liv som jag.

3 månader :)

Allmänt Permalink1
Idag har jag varit tillsammans med min pojkvän i 3 månader och vi fira med han egna potatisgratäng med fläsk kotletter som han gör :) Super gott!
Idag har jag varit hemma från jobbet och inte på grund av detta utan det va magen så jag kunde ha veke mig dubbel för så ont gjorde det och när jag komme hem efter 30 minuter på jobbet så kom jag hem och la mig bredvid killen som sov och tok grina och han trösta mig, usch!!
 
Och jag har fått Vänner boxen nu som jag fick igår som jag hade beställt så nu står den så fint i bokhyllan bland dom andra DVD som jag har ;) Yeeeey!! Ska ta en bild på det sen :)
 
  Här ligger Jessie på killens täcke och myser så gott :)
 
Killen gnäller nu på mig och vill lyssna på Lasse Stefanz så jag får göra det då ;) Hihi.
 
Ha det gott alla :D
 
Puss och kram!!
#1 - - Anonym:

Vem fan firar "månader"?

Svar: Dom som är kär och naiva firar väll "månader".
Michaela Johansson

Till top