Miicha

Mitt liv som jag.

ÄNTLIGEN!!

Allmänt Permalink0
Äntligen ha min efterlängtade DVD kommit!! :)
Ska se på den ikväll eller imorgon eller både ikväll och imorgon! :D
Så glad, så glad och åter så glad :)
 
Och så jag är ett nötskal verkligen, jag sökte på ett jobb och skrev ett CV och skicka den på e-mail men jag skrev ingen rubrik, hmmmm! Hoppas dom förstår igen, annars får jag skylla på mitt fina besök jag fick nyss att man vart lite vimsig ;)
 
Så nu tänkte jag diska (om jag känner mig rätt så kommer jag vara kvar vid datorn) och hänga upp en ritning jag fick av min kära arbetskamrat som kom över med den nyss som jag ska ha i sovrummet :) Så snällt av hon, vart så glad :)
 
Så kanske man får besök som vill se den tillsammans med mig eller om man få se den själv men det spelar ingen roll.. ;)
 
Saknar min kille, även om det va i måndags vi va med varann sist så käns det som en evighet, men så är det väll när man är nykär ;)
 
PUSS och KRAM!
 
 
Till top