Miicha

Mitt liv som jag.

Jajemän :)

Allmänt Permalink0
Idag ha jag varit stolt över mig själv efter jag sluta jobbe för jag ha gjort det så bra idag :)
 
Och i måndags så köpte jag en lastbilsmodell som jag ska bygga på i helgen och så klart är det ju en Volvo FH 16 ;)
Men jag får se om limmet jag ha funkar för den är gammal men man får testa med en bit och se om det går eller inte, annars får jag vänta ett tag så jag kan köpa limm åt modellen :)
 
Och imorgon ska jag ringa på ett jobb som man ska köra lastbil så får man se vad dom säger då, spännande :)
 
På fredag ska jag till tandläkaren och laga hål som jag har och fixa till tandsten, suuuuck! Längtar inte så värst mycket nej men det är bra att det blir gjort men komma märkas att man inte är 18 år längre.
 
Jag fundera på att jag ska spara till en tatuering men jag ska spara mera pengar nu än tidigare för framtida flytt som jag planera lite ;)
 
Ikväll blir det ju Grey´s Anatomy på kanal5 som jag ska se på och äta kex choklad och ha allmänt mysigt med katterna :)
 
Hoppas ni ha haft en bra onsdag för det ha jag haft :)
 
PUSS och massa kramar.
Till top