Miicha

Mitt liv som jag.

Fredag :)

Allmänt Permalink1
Fredag igen och käns skönt för då kan man ta det lugnt i helgen (även om jag har varit hemma hela veckan och tagit det lugnt) och förbereda si för jobb på måndag :)
 
Jag tänkte då jag vaknade imorse att nä detta funkar då inte! Jag gick upp och höjde elementen och hedde på en som var avstängd i hallen, för nu vart jag jäkligt less att bara frysa så jag har ju jobb så jag har ju råd att betala elen men tänkte jag mest att jag vill inte frysa i mitt egna hem så då vart det så, nu är det varmare så nu behöver man inte se ut som en isbjörn ;)
 
Lite komiskt att jag har fått två nya följare på Twitter men skulle ju varit kul med flera men dom som följer får ju följa mig och det som är så kul är att Bandit Rock följer mig där ;) Väldigt kul vart det när man såg det faktiskt men det var ju ett tag sen det hände så :)
 
På instagram har det inte hänt så mycket än att jag fota lite och lagt ut där men det är inte så fina bilder ändå för jag har inte den fantasin till att fota men det blir väll men jag gillar ju att fota det gör jag men dels har jag Iphonen som är den bästa kameran jag har men jag vill skaffa mig en annan digital kamera som är bra men jag vet inte vad ännu men det ska nog bli antingen en Nikon eller en Canon men det lutar sig mest till en Nikon då jag kommer överens med märket ;)
 
Jag tänkte senare visa en bild på min tatuering jag gjorde för en månad sen ;) Så håll utkik, den är fin :)
 Min fina Jessie :)
 
#1 - - Sanna ;D:

Det är en jättefin tatuering!:D

Till top