Miicha

Mitt liv som jag.

Hemma dag.

Allmänt Permalink0
Ja då har man haft helg och har haft sån jäkla värk i magen så jag har lega i sängen stort sett hela helgen och inte klara av att göra något, irriterande och jobbigt.
 
Idag då jag vaknade så hade jag ont så ringde hälsocentralen som det heter nu mera och fick en tid kl 10 idag så jag träffade läkaren och han klämde och kände i magen och gjorde ju så ont då han gjorde det så han sa att jag kan vara förstoppad och så har du ju ett brock i magmun och magkatarr så det kan ju också vara förstoppning, YIPPIIII!!!! 
Och han tyckte också att jag skulle fytta så kanske jag skulle må bättre (eller så ville han bli fri mig ;) ) men jag ska ju flytta ifrån där jag bo nu så :)
 
Idag har jag tvätttid kl 14 så tänkte att jag skulle diska och iallafall dammsuga innan dess och ingrorera magen ett tag och röra på mig och dricka mycket vatten då läkaren ha gnällt på det ett tag. ;)
 
Denna låt är ju så bra :)
Allt dom sjunger stämmer på mig och min kille som jag känner nu och så kan man den nästan utantill då man ha lyssna på den så mycket :)
 
Ni känner igen den ;)
 
 
 
Till top