Miicha

Mitt liv som jag.

Lögner.

Allmänt Permalink0
Jag hatar dom som ljuger och speciellt dom som jag älskar och älska tillbaka, men jag anser att om man ska ljuga så ljug inget som man säger att man lova och sen inte göra för sånt hatar jag.
Om man lovar något ska man ju hålla det och inte bara säga saker utan att göra.
 
Lögner kan ju svika men ändå kan lögner skydda en också men mest svika och göra en besviken.
Visst jag kan ljuga jag med men inte om jag säger att jag lovar något om man verkligen bry sig om en person så ska man aldrig lova något man inte kan hålla och absolut inte ljuga, jag har aldrig gjort det eller jo det har jag men inte den senaste tiden.
 
Jag är mer vuxen än att sitta och ljuga och tro att det är bra med allt utan bästa är att säga jag kan inte lova men jag ska försöka men ibland så måste man ju bita i det sura äpplet och bita ihop och göra det men verkligen inte vill göra eller som man aldrig ha gjort eller som man är rädd för för det är då man växer som människa om man gör något sådant.
 
Jag blir bara så less på lögner och dels väntan på allt för jag har väntat för länge på saker och ting så nu är jag måttligt less.
När denne person som jag älskar djupt ringer ska han/hon få en utskällning av mig..
 
Så anser jag med lögner och svek och dyligt. :)
Till top