Miicha

Mitt liv som jag.

Shit happens.

Allmänt Permalink0
Hemma åter idag igen och inget bra föredömme för ungdommar eller mig själv, men har sån värk i magen så måste ta det lugnt och ta medicinen som man ska och äta så jag kan iallafall jobba imorgon.
Säger att det är inte bra att skylla på magen för då känns det som när man gick i grundskolan igen men som jag te.x har ju magkatarr och brosk i magmun tydligen så jag har ju besvärligt men känns ändå konstigt att skylla på magen då man ha ont så där men shit happens kan man då säga.
 
Igår tvättade jag som fulla muggar och vart två IKEA påsar sammanlagt och det tog sin tid att tvätta allt men ska hänga upp det som är blött i lugnt takt idag så jag får det torrt och så fick jag ju en massa snygga kläder av killens syster som jag måste he in i garderben med men just det att jag har för lite plats ;)
 
Jag tänkte nu att jag ska fixa lite te och rosta mackor så jag får lite energi och något i magen och tänkte även att jag ska köpa lite frukt idag så jag får lite vitaminer :)
 
Ska he ut en låt idag tänkte jag så jag ska tänka på vad jag ska he ut för en bra låt :)
 
Puss och kram på er alla :D
Till top