Miicha

Mitt liv som jag.

Torsdag.

Allmänt Permalink0
Min torsdag har varit mysig men dryg, då jag inte kunde jobba idag heller för att mått så illa så bestämde jag mig att låna filmen 2012 idag som jag såg på medans jag åt middag och rätt bra var den men jag vågade inte se den under år 2012 så nu är det ju 2013 så då passade jag på ;)
 
Har inte gjort så mycket idag än bara tagit det lugnt och fundera på hur illamåendet kunde försvinna från mig mage någon gång men har inte gjort det ännu men den får ju så lov att försvinna tycker ja :)
 
Sen tänkte jag ta fram lite choklad som jag tänkte smaska lite på medans jag ska se en film kl 21 på kanal9 så får man se då om den är bra eller inte :)
 
Idag har man även skaffat sig kik på mobilen så får man se om man fattar något i det men jag kan inte söka någon för då behöver man anvädarnamnet på personen och jag vet ju inte det heller så får man ju fråga henne någon gång då.. Hua.!!
 
Och så tycker jag att twitter och instagram blir bara roligare att titta på då man har funne styrkan att kommentera lite ;) Haha!!
 
Nu ska jag se på tv och slappa lite ;)
 
PUSS och KRAM :D
  Min katt Elvis :D
Till top