Miicha

Mitt liv som jag.

Varm chocklad <3

Allmänt Permalink1
Sitter på soffan med min rosa mugg med varm chocklad i som jag ha kokat upp för jag vart så sjukt sugen på det och så huvudvärken vill inte lämna mitt huvud ifred så tänkte på att göra varm chocklad :) Så gott det är! :D
 
Jag känner mig så lyckligt lottad då jag har pojkvän som älskar mig för den jag är och jag älskar han så jäkla mycket och ha jobb och två underbara katter som är så snäll och go, och även har jag så massa saker och varma och goa människor i min omgivning :) Så lyckligt lottad men ändå så känns det något som fattas som jag känner inte finns bland dom men tror att det är att jag inte bor nära killen som gör det så att jag blir deppad ibland, men det ska bli en ändring på det så småning om för jag kan inte riktigt med distansförhållanden riktigt.
 
Imorgon så ska jag till jobbet har jag bestämt mig för magen är rätt okej nu och jag har inte haft ont på hela dagen så lika bra att man far till jobbet imorgon och gör dom lite glad :)
 
Nu ska jag njuta med min varm chocklad och sen rosta mackor till kvälls fika och se på "Sveriges Mästerkock" :)
#1 - - Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist:

Sv: Tack så mycket :))

Till top