Miicha

Mitt liv som jag.

Hej :)

Allmänt Permalink0
Det va ett tag sen igen men är bloggar utdött nu eller är det jag som är helt ute och cyklar?
 
Det har varit massa förändringar i mitt liv som jag har behövt bearbeta lite mer men ja det har gått bra :)
 
Min pojkvän och jag har haft det lite små svårt men med tanke på att en annan kille har varit ivägen för oss och sårade mina känslor totalt men den killen och jag är vänner tror ja nu och det är rätt bra mellan mig och min pojkvän så vi fundera på att flytta tillsammans i Luleå ;)
 
Jag är väll inte den bästa personen att filma men det vart ett klipp på Jessie som är katten min som är rätt busig då hon ville leka med tennisbollen och ja ni får ju se hur kul hon hade :)
 
 
Ja som sagt inte den bästa klippet och höll mobilen lite fel, men det går ju att se på :)
 
Nu ska jag fixa kaffe även om magen inte tål det riktigt för magkatarren men kaffe måste jag ha för annars fungera jag inte ;)
 
Ha det bra!! Pussar och kramar!
 
Till top