Miicha

Mitt liv som jag.

Oj oj :)

Allmänt Permalink0
Igår hade jag rätt mycket att göra :)
Möblerade om i vardagsrummet och vart väldigt nöjd och trode att jag skulle få träningsvärk idag men inte fick jag det då jag kämpade rätt mycket med att dra bokhyllorna som är rätt tunga, sen så for jag med min kompis en sväng och komme hem vid halv 6 igår kväll :) Kul är det trots att man inte har något att göra då man har semester.
Idag så har jag flyttat plats på båda bilarna då min kompis ska hjälpa mig att svetsa frambalken och så har jag hett alla DVD-filmer på bokhyllan.
 
Jag tycker att det är kul att ha något att göra hela tiden för är less nu då man inte gör något även om jag börja jobba på måndag och har haft semester 2 veckor och det räcker gott och väl för mig :)
 
Jag ska föra över en bild där jag har mina högtalare och tv men tyvärr så är jag så omodern att jag har en tjock tv ;) Ska inte köpa mig en ny för än denna har gått sönder eller om jag och killen flytta ihop vill säga :)
 
Puss och kram :D
Till top