Miicha

Mitt liv som jag.

Glad, glad och glad :)

Allmänt Permalink0
Trots att det är måndag så är jag så jäkla glad :)
Haft en bra dag på jobbet och massa skratt och så när jag komme hem så satte jag mig ner efter jag satt igång lite vatten som jag skulle diska i eller ja i diskhon då vill säga och så börja jag he på musik och dansa och hade mig och sen diska jag med ett stort leende på läpparna och bara log. :)
Och så kär är jag och vi har varit tillsammans snart i 4 månader och så jäkla kär fortfarande ;) Så jäkla nice!!
 
Och så sökte jag ju på ett jobb som jag ville ha men jag fick inte det men bättre lycka nästa gång då det komma upp ett bra jobb som jag vill söka på :) 
Ska inte vara sur bara för att man får ett nej men jag tror att dom gjorde ett misstag där för jag kör ju så bra och sköter bilarna väldigt bra :) Miss fick dom där men ska gå vidare och söka andra men tur är ju att jag ha ett jobb redan :)
 
PUSS och KRAM!!
Till top