Miicha

Mitt liv som jag.

Lördag :)

Allmänt Permalink2
Idag är det lördag och snöstorm ha det varit ett tag här men det ha gått över tydligen så ska väll gå ut och kolla till var det är som läcker i kylarvätskan så kan man göra det ;)
 
Håller på att bygga på min lastbilsmodell men blir lite yr av limmet då det är så starkt men man får då bygga lite då och då så ska det gå bra :)
Huvudsaken man tycker det är kul vill säga.
 
Disken är klar och så lyssna jag på Sabatons nya skiva och sen satte jag mig ner för att fixa lite på modellen men denna gång ska jag vara noga då jag ska visa upp den för VolvoTrucks på Twitter när den är klar då dom ville det så ska jag göra det. :)
Men jag ville att lastbilen skulle vara grå men den är ju röd men det går lika bra ändå men skulle varit snyggare då den skulle varit grå vill säga ;)
 
Ha en fortsatt bra lördag :)
 
PUSS och KRAM!
#1 - - Othilia Li:

Söt blogg!

#2 - - liborius:

fy för snö!

Till top